
W każdej niemal obecnie działającej na rynku branży, obecność zaciętej rywalizacji i ostrej konkurencji wymaga, aby działania mające na celu wprowadzenie nowej marki lub zwielokrotnienie rozpoznawalności marki już istniejącej, były intensywnie prowadzone każdego dnia, nieprzerwanie. Tylko takie postępowanie pozwala na bycie o krok przed innymi. Podejmowane czynności powinny być prowadzone wielokierunkowo i na kilku płaszczyznach. Ale przede wszystkim powinny być skupione na reklamie, ponieważ to ona właśnie jest podstawową dźwignią handlu.
Nadruk własnego logo
Podstawowym celem reklamy jest doprowadzenie do maksymalnej rozpoznawalności danej marki. Można to osiągnąć wprowadzając dobre i chwytliwe logo. Musi ono spełniać kilka podstawowych zasad. Przede wszystkim musi być proste. Skomplikowane obrazy i hasła są w mniejszym stopniu zapamiętywane, niż te które cechuje prosta forma. Logo powinno być idealnie dostosowane do formy i profilu działalności, a jego przekaz powinien być jasny i klarowny. Właśnie dlaczego kubki są dobrym wyborem, ponieważ pozwalają na dokonywanie nadruku logo w pełnych barwach. Dobre logo niemal natychmiast, kolokwialnie mówiąc, wpada w oko.
Gadżety do picia
Na zapamiętywanie logotypu poza jego powyższymi atrybutami, wpływa również jego powszechność na rynku. Logo powinno być umieszczone na gadżetach reklamowych najlepiej na kubku reklamowym. Takie przedmioty opatrzone wizerunkiem firmy czyli nadrukiem, wpływają w znacznym stopniu na jej rozpoznawalność i są miłym gestem w stosunku do potencjalnego i aktualnego klienta.
Kubki reklamowe z własnym nadrukiem
Kubki z własnym nadrukiem są gadżetem wręcz idealnym. Jest to bowiem przedmiot wielokrotnie używany każdego dnia przez długi okres czasu. Oczywiście, takie kubki z logo powinny być wykonane z materiałów bardzo dobrej jakości. Taka porcelanowa reklama powinna cechować się estetycznym i atrakcyjnym wyglądem, przede wszystkim w kwestii kształtu, który powinien być zgodny z najnowszymi trendami, a nie przestarzały i niezmienny od lat. Wielkość kubku powinna być odpowiednia, dostosowana do aktualnych trendów, zapewniająca wygodne użytkowanie. Kolory kubków reklamowych powinny bezpośrednio nawiązywać do barw związanych z logo firmy. Kubki z nadrukiem powinny być trwałe i estetyczne, ponieważ tylko takie będą atrakcyjnym nośnikiem reklamy.

Kubki z nadrukiem a profil działalności
Kubki reklamowe wykonywane dla firm o różnym profilu działalności, mogą mieć różne formy. Firmy, które chcą potwierdzić swoją wieloletnią, często wielopokoleniową tradycję, powinny wybierać kształty bardziej konserwatywne. Natomiast nowoczesne firmy, chcące podkreślić swoją innowacyjność powinny wybierać bardziej awangardowe i mniej oczywiste formy.
Szeroka oferta
Bardziej kompleksowym podejściem do wykorzystania porcelany lub ceramiki jako efektywnego nośnika reklamy jest poszerszenienie oferty gadżetów reklamowych. Nośnikiem mogą być bowiem nie tylko personalizowane kubki, ale również inne elementy zastawy stołowej, w tym kubki metalowe, kubki do piwa, kubki ceramiczne oraz porcelanowe, misy i serwisy stołowe oraz również kubki ze szkła. Taka zastawa stołowa, której pierwowzorem są kubki na zamówienie z pewnością wywoła spore poruszenie i spełni zakładany efekt marketingowy.