Szukasz praktycznego gadżetu reklamowego dla dorosłych i dzieci? Chcesz w nietypowy sposób zareklamować się wśród uczestników eventów sportowych czy zawodów? Dobrym wyborem na taki upominek jest bidon z nadrukiem logo firmy. Sprawdź, jaki model bidonu wybrać i jakimi cechami powinien się wyróżniać.
Najważniejsze cechy bidonu reklamowego

Bidon przeznaczony dla reklamy powinien być wyprodukowany z wysokiej jakości plastiku lub aluminium. Dobrze jest, gdy spełnia wszystkie wymagania i normy dotyczące kontaktu z żywnością i gorącą zawartością. Wśród bardzo dużego wyboru każdy znajdzie odpowiadający mu model i to pod względem zarówno koloru, wielkości, jak i rodzaju zakończenia ustnika, jak również systemu zamykania go.
Nadruk na bidony wykonywany jest zazwyczaj w technice sitodruku lub tampodruku. Na bidonach szklanych lub aluminiowych dobrze sprawdzi się grawerowanie. Świetnym pomysłem jest także umieszczenie na bidonie poza logotypem, jeszcze ciekawej grafiki lub sentencji. Pozwoli to na stworzenie jeszcze bardziej spersonalizowanego gadżetu. Bidon z nadrukiem jest także doskonałym pomysłem na prezent. Można w tym przypadku pokusić się nawet o niespodziankę dla osób, które obchodzą urodziny w tym samym dniu i zamówić dla nich bidony z imieniem i ozdobną liczbą symbolizującą kolejna już rocznicę ich jubileuszu.
Bidon z nadrukiem logo firmy jako doskonały nośnik reklamy

Bidony z nadrukiem są doskonałą formą reklamy. Nie dość, iż podczas ich użytkowania, reklamowana treść jest cały czas w ruchu, to dodatkowo jest bardzo dobrze widoczna. Bidon z nadrukiem wydaje się świetnym wyborem na gadżet reklamowy wśród właścicieli klubów fitness, salonów spa, siłowni czy wypożyczalni rowerów.

Taki upominek, dla osób korzystających z usług ww. firm, będzie na pewno miłym zaskoczeniem, a dodatkowo umożliwi budowanie wśród nich świadomości marki. To także znakomite rozwiązanie problemu, gdzie wśród kilkunastu osób używających bidonów w tym samym czasie i przestrzeni, można łatwo pomylić swój z bidonem innej osoby.