W dobie postępującej technologii wydawać by się mogło, że już tylko opinie internautów oraz aktywność firmy w mediach społecznościowych są dobrymi sposobami na rozszerzanie siatki klientów. Wciąż jednak skuteczne są produkty reklamowe, które podczas różnych okazji wręcza się potencjalnym odbiorcom. Jakie to okazje i które z gadżetów firmowych są najczęściej rozdawane klientom?

Kiedy wydawane są gadżety reklamowe dla firm?

Istnieje wiele okoliczności, kiedy przedsiębiorcy mają bezpośredni kontakt z przyszłymi kontrahentami i nabywcami, i mogą obdarować ich drobnymi upominkami. Są to na przykład:

  • dni otwarte;
  • targi pracy;
  • konferencje.

 

Dni otwarte to doskonała metoda na promocję przedsiębiorstwa. Jak sama nazwa wskazuje, jego drzwi otwarte są dla wszystkich, którzy chcą zdobyć informacje na temat dostępnej oferty. Klienci mają więc szansę za darmo wypróbować proponowane produkty i usługi. Produkowanie darmowych gadżetów z nadrukiem lub logo firmy, takich jak długopisy, breloki, smycze do kluczy to częsta taktyka zarządzających. W ten sposób firma nie tylko robi dobre wrażenie na obdarowanych, ale także mocniej zapisuje się w ich pamięci jako koncern, który inwestuje we własną promocję. To z kolei świadczy o wysokim profesjonalizmie.

Współpracujemy z wybranymi dostawcami gadżetów reklamowych!

Żeby ciągle zapewniać najlepszą jakość produkcji, współpracujemy jedynie z wybranymi producentami gadżetów firmowych. Jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem jednego z najlepszych producentów artykułów reklamowych - BusinessGifts

Targi pracy to ważne wydarzenie dla każdego rodzaju działalności gospodarczej. Kadra może przedstawić nabywcom swoją ofertę "na żywo", rozmawiając z nimi w cztery oczy, reklamować swoje produkty i usługi (w zależności od tego, w jakiej branży działa) oraz zachęcić do współpracy kandydatów, którzy zainteresowani są danym stanowiskiem. Gażety firmowe zapewniają rozpoznawalność marki, wpływają na podniesienie jej prestiżu. Inwestycja w narzędzia promocyjne oznacza, że przedsiębiorstwo działa na najwyższym poziomie. To zachęca ludzi do podjęcia działań kooperacyjnych.

gadżety reklamowe

Również na konferencjach gadżety firmowe stanowią silną broń promocyjną. Tego typu wydarzenia publiczne przyczyniają się do zacieśniania kontaktów z wpływowymi osobami. Gadżety reklamowe z nadrukiem to praktyczne upominki, a jednocześnie nośniki marketingowe.

Gadżety z nadrukiem - przykłady

Gadżet reklamowy powinien być przydatny w codziennych sytuacjach. To dlatego do najpopularniejszych produktów promocyjnych należą: przybory do pisania np. długopisy i ołówki, wspomniane wcześniej smycze i breloki do kluczy, a także kubki. Przedmioty te powinny być starannie wykonane, a widniejące na nich logo firmy dobrze widoczne. Wśród innych gadżetów z nadrukiem znajdują się też: bidony na wodę lub kubki termiczne, plecaki w kształcie worków, magnesy na lodówkę, powerbanki, pendrive'y. W duchu ekologii przedsiębiorcy stawiają na ekologiczne rozwiązania m.in. bawełniane torby na ramię, bambusowe słomki wielokrotnego użytku, czy notatniki, których bazę stanowi materiał pochodzący z recyklingu. Im bardziej innowacyjne pomysły, tym lepiej. Dzięki temu marka z pewnością będzie utożsamiana z nowymi trendami, co dobrze rokuje jej na przyszłość w kontekście powiększania bazy klientów.